علیرضا اکبرپور:تیم ملی روی ضعف خط دفاع باید کار کند

علیرضا اکبرپور:تیم ملی روی ضعف خط دفاع باید کار کند

علیرضا اکبرپور مهاجم اسبق استقلال گفت:با شرایطی که از استقلال در طول فصل سراغ داریم و شروع دیر هنگام تمرینات بدنسازی در ابتدای فصل باید گفت نکونام و شاگردانش نتایج خوبی گرفتند و شایستگی قهرمانی را نیز داشتندیک هفته پس از پایان لیگ بیست و سوم و با فروکش کردن هیاهوی این مسابقات، پای صحبت علیرضا اکبرپور نشستیم تا شرایط استقلال را به اتفاق او آنالیز کنیم.

به گزارش 9صبح،علیرضا اکبرپور مهاجم اسبق استقلال گفت:با شرایطی که از استقلال در طول فصل سراغ داریم و شروع دیر هنگام تمرینات بدنسازی در ابتدای فصل باید گفت نکونام و شاگردانش نتایج خوبی گرفتند و شایستگی قهرمانی را نیز داشتندیک هفته پس از پایان لیگ بیست و سوم و با فروکش کردن هیاهوی این مسابقات، پای صحبت علیرضا اکبرپور نشستیم تا شرایط استقلال را به اتفاق او آنالیز کنیم. صحبت های بازیکن اسبق استقلال را در زیر بخوانید:

شرایط استقلال را با از دست دادن جام چگونه می‌بینید؟

شرایطی که امروز استقلال به آن دچار شده است را همه دیدند. همگان دیدند در هفته پایانی لیگ چطور یک تیم را قهرمان کردند اما این اتفاقات چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌کند. نایب قهرمانی استقلال با توجه به اتفاقات هفته پایانی در حالی رقم خورد که در ابتدای فصل همگان فکر می‌کردند جایگاه بهتر از چهارم یا پنجم در انتظار استقلال نخواهد بود اما بازیکنان با توانایی و غیرت خود نشان دادند شایستگی قهرمانی را دارد اما متاسفانه عدم کسب امتیاز لازم در بازی مقابل نساجی مازندران باعث شد استقلال جام را از دست بدهد. بدون شک اگر آبی پوشان در قائمشهر به جای یک امتیاز، با سه امتیاز میدان را ترک می‌کردند، دیگر سرنوشت قهرمانی دست خودشان بود اما وقتی در چنین شرایطی حریف از شما سبقت می‌گیرد باید منتظر لغزش طرف مقابل باشی اما به هر شکل با گل آفسایدی که پرسپولیس به ثمر رساند استقلال را مجبور کردند چاره‌ای جز تن دادن به نایب قهرمانی نداشته باشد.

زمزمه‌هایی مبنی بر رفتن جواد نکونام به گوش می‌رسد.نظر شما در خصوص اینگونه شایعات چیست؟

آنچه مشخص باشگاه الان دست مجموعه هلدینگ خلیج فارس است و افراد توانمندی برای تصمیم گیری‌های درست در آن حضور دارند و با شرایط موجود، قطعاً تصمیم کارشناسی و عاقلانه برای رفتن یا ماندن جواد نکونام خواهند گرفت. اما اصولاً به مربیان باید فرصت لازم برای اجرایی کردن تفکرات فنی شان داده شود. به اعتقاد من با توجه به مشکلات مدیریتی و حاشیه‌ای که استقلال در طول فصل با آن دست به گریبان بوده است کسب مقام نایب قهرمانی با توجه به آنچه که در هفته پایانی رقم خورد کارنامه بدی برای جواد نکونام و شاگردانش نبوده است.

شخصاً موافق ادامه کار جواد نکونام با استقلال هستید؟

چرا نباشم؟ با شرایطی که از استقلال در طول فصل سراغ داریم و شروع دیر هنگام تمرینات بدنسازی در ابتدای فصل باید گفت نکونام و شاگردانش نتایج خوبی گرفتند و شایستگی قهرمانی را نیز داشتند اما متاسفانه نشد آنچه که شایسته این تیم بود.

اختلافات جواد نکونام و مدیریت تیم در طول فصل تا چه میزان تاثیرگذار در نتایج تیم می‌دانید؟

اختلاف نظراتی که متاسفانه در طول این فصل بین مدیریت و سرمربی تیم حاکم بوده باعث شده است دو طرف دعوا از تمرکز لازم بر روی کارشان دور شوند و در چنین شرایطی متاسفانه این می‌شود که امروزه شاهد آن هستیم.

با پایان لیگ بیست و سوم و فرا رسیدن فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی نیازهای استقلال را برای فصل آینده در کدام پست می‌بینید؟

قبل از هر چیز باید تکلیف رفتن یا ادامه کار جواد نکونام مشخص شود و چنانچه سرمربی دیگری سکان کار را در دست بگیرد، قطعاً دیدگاه‌ فنی متفاوتی با جواد نکونام خواهد داشت اما در مجموع و در پاسخ سوال شما باید بگویم استقلال در هر سه پست نیاز به تقویت و جذب نفرات جدید دارد. در واقع حتی در کنار حسینی هم باید به فکر جذب یک گلر با کیفیت در حد نام استقلال بود.

حتماً خبر دارید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مجادله پر حاشیه تلویزیونی خود  با سرپرست مدیرعاملی استقلال دچار محرومیت بیست روزه شده است. نظرتان در این خصوص چیست؟

من فقط این را می‌گویم که به لهجه و ترک بودن خود افتخار می‌کنم. به اعتقاد من گیر دادن به لهجه اقوام دیگر در بین یک برنامه تلویزیونی که محور بحث آن ورزش است کار آدمی  ناآشنا با آداب رسانه‌ای است و کاری هم ندارم این آدم چه کسی است. لهجه‌های ترک و گیلکی و در واقع تمامی لهجه‌های اقوام کشور عزیزمان شیرین هستند و باید به آنان احترام گذاشت.

در پایان از دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ برایمان بگویید. بازی چطور بود؟

حقیقت ماجرا اینکه بازی ملی‌پوشان مقابل هنگ کنگ را ندیدم اما از نتیجه آن می‌توان نگران آینده تیم ملی بود. اگرچه چهار گل در این بازی به ثمر رسانده اما دریافت دو گل از هنگ کنگ نشان دهنده آن است که باید به فکر تقویت خط دفاع تیم ملی بود چرا که ادامه کار با این نفرات می‌تواند در آینده برای ما مسئله ساز شود.

منبع:خبرورزشی

    نظر شما