روبرتو مارتینز:تجربه‌ای که په په و رونالدو دارند در هیچ تیم ملی دیگری دیده نمی‌شود

روبرتو مارتینز:تجربه‌ای که په په و رونالدو دارند در هیچ تیم ملی دیگری دیده نمی‌شود

روبرتو مارتینز تجربه بالای کریستیانو رونالدو و په‌په را یک امتیاز مثبت برای تیم ملی پرتغال می‌داند.

به گزارش 9صبح،سرمربی سلسائو از شرایط خوب تیم خود پیش از اولین باژی یورو ۲۰۲۴ خبر داد.روبرتو مارتینز تجربه بالای کریستیانو رونالدو و په‌په را یک امتیاز مثبت برای تیم ملی پرتغال می‌داند.

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، در آستانه بازی نخست این تیم مقابل جمهوری چک در هفته اول یورو ۲۰۲۴، در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مارتینز در این کنفرانس خبری که از شبکه SIC به صورت زنده پخش می‌شد، بدون اینکه جزئیات برنامه‌های تاکتیکی تیمش را فاش کند، اعلام کرد که  دیوگو کوستا  دروازه‌بان این تیم در  بازی با جمهوری چک خواهد بود.

مارتینز در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به تجربه بالای کریستیانو رونالدو و په‌په گفت:

کریستیانو رونالدو بازیکن بسیار مهمی است. تجربه من نشان می‌دهد که انسجام در رختکن اهمیت زیادی دارد و ما نمونه بارزی از این موضوع را در تیم خود داریم. کریستیانو و په‌په از تجربه بسیار بالایی برخوردارند، تجربه‌ای که در هیچ تیم ملی دیگری نمی‌توان یافت.

مارتینز در ادامه افزود:

ما دوران آماده‌سازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما اهداف تاکتیکی مشخصی داشتیم و روی مفاهیمی کار کردیم که باید فردا و در بازی‌های بعدی آنها را به نمایش بگذاریم. از نظر فردی نیز همه بازیکنان آماده هستند، دقایق بازی کافی را داشته‌اند و توانایی‌های مختلفی دارند. برخی از بازیکنانی که از نظر جسمانی تردیدهایی در مورد آنها وجود داشت، در حال حاضر وضعیت خوبی دارند. و هر سه دروازه‌بان تیم در طول تمرینات نشان دادند که می‌توانند به تیم در دروازه کمک کنند. اما انتخاب من برای بازی فردا دیوگو کوستا است.

مارتینز در آخر به تمجید از عملکرد بازیکنانش در دوران آماده‌سازی پرداخت:

همه آنها با جدیت و تعهد کامل کار کرده‌اند و من از عملکرد آنها راضی هستم. ما یک تیم متحد و با انگیزه داریم و برای کسب پیروزی در این بازی تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

منبع:طرفداری

    نظر شما