راب پیج از هدایت تیم ملی ولز برکنار شد

راب پیج از هدایت تیم ملی ولز برکنار شد

ولزی‌ها از تماشای یورو 2024 بدون حضور تیم ملی کشورشان در این تورنمنت عصبانی هستند و سرمربی تیم ملی فوتبال ولز به همین خاطر شغلش را از دست داد.

به گزارش 9صبح،تماشای جام ملت‌های اروپا از تلویزیون چندان برای ولزی‌ها خوشایند نیست.ولزی‌ها از تماشای یورو 2024 بدون حضور تیم ملی کشورشان در این تورنمنت عصبانی هستند و سرمربی تیم ملی فوتبال ولز به همین خاطر شغلش را از دست داد.

به گزارش دیلی میل، اتحادیه فوتبال ولز در پی ناکامی حضور در یورو 2024 تصمیم به اخراج راب پیج گرفت. پیج توانسته بود ولز را برای اولین بار از سال 1958 به جام جهانی برساند اما پس از صعود به جام جهانی، وضعیت تیم ملی ولز رو به افت رفت. در جام جهانی قطر، ولز مقابل ایران و انگلیس تن به شکست داد و با 1 امتیازی که در تساوی با آمریکا به دست آمد، یکی از بدترین تیم‌های این تورنمنت بود.

در ادامه اوضاع در انتخابی یورو 2024 نیز چندان خوب پیش نرفت و ولز در مرحله مقدماتی پایین‌تر از ترکیه و کرواسی قرار گرفت تا راهی پلی‌آف شود. در پلی‌آف نیز ولز در ضربات پنالتی مقابل لهستان شکست خورد تا پس از دو حضور متوالی در یورو، این بار نتواند در جام ملت‌های اروپا شرکت کند و این ناکامی منجر به اخراج رابرت پیج شد. این اخراج در حالی بود که پیج تا جام جهانی 2026 با اتحادیه فوتبال ولز، قرارداد داشت.

منبع:طرفداری

    نظر شما