دسته گل ۷۰۰ میلیون تومانی فدراسیون ورشکسته؛ جریمه پشت جریمه

دسته گل ۷۰۰ میلیون تومانی فدراسیون ورشکسته؛ جریمه پشت جریمه

کاروان تیم ملی که در سفر به قطر ۱۰ هزار دلار اضافه بار داده بود، در راه بازگشت از دوحه نیز ناچار شد ۱۲ هزار دلار جریمه بابت اضافه بار پرداخت کند.

به گزارش 9 صبح، اردوی بی‌فایده تیم ملی در قطر که صدای تک تک ملی‌پوشان را در آورد، هزینه های مختلفی روی دست فدراسیون بی‌پول گذاشت که یکی از این هزینه‌های اضافی، پرداخت اضافه بار بابت انتقال تجهیزات تمرینی بود. فدراسیون فوتبال به جای آنکه تیم ملی را به اردوی کیش ببرد، در گرمای ۴۵ درجه قطر ملی‌پوشان را دو هفته به دوحه برد تا در هوای جهنمی تمرین کنند و در نهایت یک بازی با تیم ذخیره های الجزایر داشته باشند. انتقال تجهیزات تمرینی از تهران به دوحه باعث شد فدراسیون فوتبال موقع پرواز رفت ده هزار دلار جریمه پرداخت کند. این میزان جریمه در برگشت به ۱۲ هزار دلار رسیده بود چرا که خریدهای همراهان کاروان تیم ملی هم به وزن این تجهیزات اضافه شد و فدراسیون فوتبال به ناچار ۴۰۰ میلیون تومان دیگر بابت اضافه بار پرداخت کرد تا همچنان این سوال پابرجا بماند که چرا فدراسیون ورشکسته همین ۷۰۰ میلیون تومان اضافه بار را خرج برپایی اردو در جزیره کیش نکرد؟

می شد در یک آب و هوای بهتر اردو زد و تنها برای برگزاری بازی مقابل تیم دوم الجزایر به قطر رفت اما به نظر می‌رسد دوستانی که سفر به کانادا را از دست داده بودند، علاقه داشتند هر طور شده یک مسافرت خارجی داشته باشند.

وب گردی

    نظر شما