حمله مدعیان به تیم قلعه نویی؛ گل گهر گوشت قربانی نقل و انتقالات

حمله مدعیان به تیم قلعه نویی؛ گل گهر گوشت قربانی نقل و انتقالات

نقل و انتقالات لیگ برتر تا به امروز یک قربانی بزرگ داشته و این قربانی گل گهر سیرجان است.

به گزارش  9 صبح، در فصل نقل و انتقالات اعداد و ارقامی به گوش می رسد که هوش از سر هر شنونده ای می پراند. دلال ها با قیمت های نجومی، بازار را به هم ریخته اند و برخی باشگاه ها به قصد مقاومت مقابل دلال ها و جلوگیری از گران تر شدن فوتبال، از معامله با آنها پرهیز می کنند اما این وسط باشگاه های دیگر به خواسته های دلال ها تن می دهند و حاصل این تن دادن همین است که می بینید؛ بازیکنی که سر نخواستنش دعوا بود و هواداران پرسپولیس تهدید کرده بودند اگر جذب شود، به نشانه اعتراض مقابل باشگاه تجمع می کنند با مبلغ 28 میلیارد تومان قرارداد دو ساله بسته است.نقل و انتقالات فصل جدید تا به این جا یک قربانی بزرگ داشته و این قربانی بی شک گل گهر سیرجان است، تیمی که تا همین امروز سعید صادقی، میلاد زکی پور، آرمین سهرابیان و بهنام برزای را از دست داده و چند بازیکن دیگرش هم در آستانه هوایی شدن و انتقال به تیم های مدعی هستند.

سیاست امیر قلعه نویی در فصل جدید حفظ مهره های اصلی و به خدمت گرفتن مهره های جدید برای تقویت بنیه تیم بوده اما قیمت های نجومی مدیر برنامه ها باعث شده گل گهر تا این لحظه تنها سه بازیکن از لیگ آزادگان و خدابنده لو از ذوب آهن را به خدمت بگیرد و در عوض، 4 مهره اصلی خود را از دست بدهد. سعید صادقی به پرسپولیس رفته، میلاد زکی پور به سپاهان و بهنام برزای و آرمین سهرابیان هم جدایی شان قطعی است و ایمان سلیمی هم که قرار بود به گل گهر بپیوندد، راهی مس رفسنجان شده است.

در این میان، جناح چپ گل گهر به مفهوم واقعی کلمه فلج شده است؛ آرمین سهرابیان، استاپر و مدافع میانی سمت چپ گل گهر، میلاد زکی پور، بک چپ و پیستون چپ این تیم و سعید صادقی، هافبک و وینگر چپ گل گهر بازیکنانی هستند که از تیم قلعه نویی جدا شدند. به این مهره ها بهنام برزای را هم اضافه کنید که برای قلعه نویی نقش پیستون راست را ایفا می کرد و ایمان سلیمی که با گل گهر تمرین می کرد اما سر از مس رفسنجان در آورد. همین حالا قلعه نویی و همکارانش در کادرفنی گل گهر با این چالش روبرو هستند که چگونه باید به طور کامل جناح چپ شان را با سایر مجموعه همراه و سازگار کنند و دفاع میانی و جناح راست خود را چگونه بالانس کنند.

با توجه به بنیه مالی گل گهر، باور کردنی نبود تیمی بتواند روی دست آنها بلند شود و بازیکنان گل گهر را هوایی کند اما سیاست قلعه نویی و مدیران باشگاه در فصل جدید این است که به قیمت های نجومی دلال ها تن ندهند. آنها نمی خواهند عامل گران تر شدن فوتبال باشند. توقع می رفت سایر باشگاه ها هم با این سیاست همسو باشند و اجازه ندهند چند دلال قیمت بازیکنان را چند برابر کنند اما به نظر می رسد این اتحاد شکل نگرفته شکست خورده و برخی باشگاه ها با سیاست پرداخت پول بی حساب، در حال جارو کردن بازار نقل و انتقالات هستند و این وسط سر تیم هایی مثل گل گهر کلاه می رود که می خواهند به اصول خود پایبند بمانند و جلوی رشد بی رویه دستمزدها را بگیرند.

باید دید گل گهر در ادامه راه چه سیاستی در پیش می گیرد؟

    نظر شما