تصمیم ترسناک فدراسیون برای استقلال و پرسپولیس

تصمیم ترسناک فدراسیون برای استقلال و پرسپولیس

میرشاد ماجدی درباره تعیین سقف قراردادها برای بازیکنان لیگ برتری از سوی سازمان لیگ اظهار داشت: باید مقابل قرارداد های بی ضابطه بازیکنان بایستیم. به این نتیجه رسیدیم باید سقف قرارداد وجود داشته باشد.

به گزارش 9 صبح، ​میرشاد ماجدی درباره تعیین سقف قراردادها برای بازیکنان لیگ برتری از سوی سازمان لیگ اظهار داشت:در هفته گذشته مبالغی را که بین بازیکنان و مربیان رد و بدل می‌شود، بررسی کردیم. این اعداد و ارقامی که می‌شنویم با گذشته متفاوت است. به همین خاطر قرار شد سازمان لیگ بحث کارشناسی را انجام دهد و سقفی برای قراردادها در نظر بگیرد و اگر کسی بالاتر از سقف، قرارداد بست قراردادش ثبت نشود.

میرشاد ماجدی در مورد اینکه قانون سقف قرارداد در گذشته تجربه موفقی نبود، تصریح کرد:در گذشته پروسه‌ای را به اجرا دارند که موفق نبود. اگر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ورود نکنند، معلوم نیست سال آینده ارقام قراردادها چه خواهد شد. در جامعه می‌بینیم افزایش حقوق کارمندان با تورم موجود برابری نمی‌کند. اگر الان جلوی ریخت و پاش‌ها گرفته نشود سال بعد نمی‌توان جلوی آن را گرفت.

سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات صادق درودگر مبنی بر اینکه بازیکنان ملی‌پوش دریافتی بیشتری می‌توانند داشته باشند و آیا در این زمینه مشورتی با فدراسیون فوتبال صورت گرفته است یا نه، گفت:در همه کارها با یکدیگر مشورت می‌کنیم و یک خروجی کامل به وجود می‌آید. بحث کارشناسی را سازمان لیگ انجام می‌دهد و اعضای آن به این نتیجه رسیدند که باید سقفی تعیین شود. اگر خارج از آن قراردادی بسته شود کمیته وضعیت فدراسیون درگیر پرونده‌ها خواهد شد.

    نظر شما