سواستفاده تبلیغاتی ممنوع؛ نامزد انتخابات با کدام زبان با کی روش حرف می زند؟

سواستفاده تبلیغاتی ممنوع؛ نامزد انتخابات با کدام زبان با کی روش حرف می زند؟

​در حالی که در تیم ملی دو قطبی کی روش، اسکوچیچ ایجاد شده است، اطرافیان یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال ادعا کرده اند او با کی روش در ارتباط است!

به گزارش 9 صبح، در حالی که روز به روز به پایان مهلت نام نویسی نامزدها برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال نزدیک می شویم، تنها حیدر بهاروند از جمع مدعیان اصلی ثبت نام کرده ولی عده ای که آماده ثبت نام می شوند در حال تبلیغ برای خود و ضد تبلیغ برای دیگران هستند.به طور نمونه، حامیان میرشاد ماجدی به مخالفان کارلوس کی روش و موافقان اسکوچیچ گفته اند یکی از نامزدهای انتخابات دنبال آوردن کی روش است و اگر او بیاید قطعا تیم ملی را به کی روش می سپارد و در نقطه مقابل حامیان نامزدی که خودش را پیشاپیش برنده نامیده، مدعی هستند او از همین حالا با کی روش هماهنگ کرده که وقتی او رییس فدراسیون شد، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی شود. البته صحبت کردن این نامزد با کارلوس کی روش بیشتر به شوخی شباهت دارد چون این شخص اصلا زبان انگلیسی بلد نیست که بخواهد با کی روش حرف بزند.

به هر حال این روزها بازار بهره برداری تبلیغاتی حسابی داغ است و کارلوس کی روش هم به ابزار تبلیغات یکی از نامزدها تبدیل شده است. صد البته بعید است اعضای مجمع به نامزدی به این دلیل که ادعا می کند کارلوس کی روش با او رفیق است رای بدهند!

 

وب گردی

    نظر شما