شش پودر معجزه‌گر برای بدنسازی و چربی‌سوزی

شش پودر معجزه‌گر برای بدنسازی و چربی‌سوزی

در این مطلب 6 پودر پروتئین برای بدنسازی معرفی می‌کنیم و به فواید آن می‌پردازیم.

به گزارش 9 صبح ، مکمل‌های بدنسازی دارای مدل‌های مختلفی هستند که معروف‌ترین آن‌ها  پروتئین  است. Protein مکملی است که مواد مورد نیاز بدن برای رشد و استقامت را تامین می‌کند. به‌دلیل اهمیت زیاد این ماده، در مواد غذایی مختلفی می‌توانید اندازه‌های مختلف آن را پیدا کنید.

به‌طور مثال، در شیر و آب‌پنیر، کشک، گوشت حیوانات اهلی، سویا و سبزیجات منابع غنی از این ماده هستند. باید برای کسب بهترین نتیجه در بدنسازی، مکمل این ماده را مصرف کنید؛ اما انواع مختلفی از پودر آن وجود دارد که هرکدام کاربردهای مختلفی دارند. همراه ما باشید تا در این مطلب آموزشی، علاوه‌بر ارائه این مدل پودرها، فواید آن‌ها را نیز با هم بررسی کنیم.

مکمل ل

فواید پودر پروتئین برای بدنسازی

اگر نمی‌دانید که پودر این مکمل چه فوایدی برای بدن دارد، قطعا با معجزه آن آشنا نشده‌اید. مصرف این مکمل پرفروش و محبوب می‌تواند فواید منحصربه‌فردی را برای شما داشته باشد. این مزایا عالی بوده و نظر شما را جلب می‌کنند، پراهمیت‌ترین فوایدی که برای مصرف این مکمل وجود دارد، عبارت است از:

    افزایش حجم عضلات علی‌الخصوص در دوره حجم‌گیری

    کمک به بالانس مثبت نیتروژن در بدن

    افزایش استقامت و قدرت عضلات بدن

    کاهش کلسترول بد خون

    بهبود آسم و ازبین‌‌بردن علائم اولیه آن

    کاهش اشتها به‌صورت کاذب

    کمک مؤثر به درمان بیماری دیابت نوع 2

    کمک به کاهش وزن درصورت استفاده درست

بهترین پودر پروتئین برای ورزش بدنسازی

بهترین پودر پروتئین برای ورزش بدنسازی

مدل‌های مختلفی از پودر این مکمل در بازار وجود دارد. هرکدام از انواع آن مزایا و خواص خود را داشته و با روش‌های متفاوتی تولید می‌شوند. شما می‌توانید با خرید آن‌ها و قرار دادن دوز مناسبی در برنامه ورزشی خود، بهترین نتایج را در بدن‌تان مشاهده کنید. 6 مورد از مدل‌هایی که برای این مکمل وجود دارند، بدین صورت هستند.

پروتئین وی

یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مدل‌هایی که برای این مکمل وجود دارد، نوع وی است. Whey Protein یکی از پراستفاده‌ترین مکمل‌ها توسط ورزشکاران مختلف بوده و محبوبیت زیادی میان آن‌ها دارد. تاثیر فوق‌العاده این مکمل در سلامت بدن، موها و رشد عضلات بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

دلیل این موضوع وجود 9 اسید آمینه مختلف و لاکتوز بسیار کم در آن است. از ویژگی‌های بارز این مکمل، هضم سریع و وجود اسید آمینه شاخه‌دار است. باید روزانه این مکمل را 2 الی 4 بار و هر بار یک الی 2 اسکوپ مصرف کنید.

پروتئین کازئین

مدل دیگری که از این مکمل وجود دارد، کازئین است. کازئین یکی از انواع اصلی Protein به‌حساب رفته و خلاف مدل وی، کاملا دیرهضم است. این یعنی با مایعات، میانه خوبی نداشته و Protein توده شکل شیر است.

درصورت ترکیب این مواد با آب، به شکل تکه‌های کروی درآمده و هضم آن حدود 7 ساعت زمان می‌برد. کاهش تجزیه عضلات، افزایش استحکام آن‌ها و کمک به رشد عضلات را باید از فواید مصرف مکمل کازئین دانست. بهترین زمان برای مصرف آن نیز پس ‌از تمرین، بین وعده‌های غذایی و قبل‌از خواب است.

پروتئین شیر

اگر می‌خواهید از نوع‌های مهم و پر خاصیت این مکمل عالی را خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که به پروتئین شیر نیز فکر کرده و آن را در اولویت‌های خود قرار دهید. خواص فوق‌العاده این محصول باعث شده تا بدن‌سازان زیادی آن را در برنامه‌غذایی و مکملی خود قرار دهند.

ترکیب مدل‌های کازئین و وی موجب به‌وجودآمدن این محصول شده است. برای تولید آن به‌طور مستقیم Protein را از درون شیر گاو به‌دست آورده و آب و کربوهیدرات را نیز از آن جدا می‌کنند. 80درصد این مکمل را کازئین و 20درصد آن را وی تشکیل داده و باید پس ‌از تمرین یا قبل ‌از خواب مصرف کنید. همچنین مصرف این مکمل بین وعده‌های غذایی نیز پیشنهاد می‌شود.

پروتئین سفیده تخم‌مرغ

اگر به‌ دنبال استفاده از یک مکمل مؤثر در عضله‌سازی هستید، پیشنهاد ما مصرف مدل آلبومین است. این نوع مکمل با استفاده از سفیده تخم‌مرغ به‌دست‌ آمده و از آن دست محصولاتی است که کیفیت ساخت بالایی برای آن در‌نظر می‌گیرند.

بیشتر کارشناسان بدنسازی و متخصصان تغذیه، آلبومین را یکی از مهم‌ترین مدل‌های Protein شناخته و آن را بسیار کامل می‌دانند. این محصول به‌طور مستقیم از تخم‌مرغ به‌دست‌ آمده و باید بین 4 تا 7 گرم از آن را در طول روز با آب مصرف کنید.

پروتئین سویا

یکی از انواع مدل‌هایی که برای مکمل‌های گیاهی وجود دارد، Protein سویا است. این محصول با استفاده از لوبیای سویا به‌دست ‌آمده و تاثیر فوق‌العاده‌ای در افزایش سطح تستوسترون و هورمون رشد دارد. این محصول به 2 روش کنسانتره و ایزوله تولید شده و نقش فوق‌العاده‌ای در عضله‌سازی و کاهش چربی دارد.

پروتئین برنج قهوه‌ای

اما آخرین مدلی که می‌خواهیم از این مکمل به شما معرفی کنیم، پروتئین برنج قهوه‌ای نام دارد. این محصول توسط بدنسازان بسیار زیادی مصرف شده و حاوی 70درصد Protein خالص است. باید گفت که نسبت به دیگر پودرها، آرژنین این پودر بیشتر شده و به‌راحتی به نیتریک اسید تبدیل می‌شود.

همین موضوع موجب می‌کند تا این مکمل شما را برای بدنسازی سخت آماده کرده و انرژی بدن، ریکاوری و پمپاژ خون را تقویت کند. این مکمل را مصرف کنید تا بتوانید در ساعات متوالی، ورزش‌های سنگین انجام داده و رشد خارق‌العاده‌ای را در عضلات خود مشاهده کنید.

از کجا پودر پروتئین باکیفیت بخریم؟

بهترین پودر پروتئین برای ورزش بدنسازی

خرید پودر پروتئین از فروشگاه‌های معتبر بسیار مهم است. درصورت سفارش این مکمل از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، می‌توانید از کیفیت و اصل بودن آن مطمئن باشید. تمامی مکمل‌های این فروشگاه توسط سازمان غذا و دارو تایید شده و از برندهای معتبر در سرتاسر دنیا با قیمتی عالی برای شما تامین شده‌اند.

جمع‌بندی

بدنسازانی که به ‌دنبال حجم هستند، باید یک پودر مقوی مانند پروتئین تهیه کنند. این مکمل را باید از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این دسته‌بندی بدانیم. این محصول از موادی مانند شیر، آب‌پنیر، سویا و سفیده تخم‌مرغ گرفته می‌شود.

این موضوع باعث می‌شود تا درصد بالایی از مواد مغذی مورد نیاز بدن مانند اسیدهای آمینه، به‌دست بیاید. هرکدام از مدل‌های این مکمل پودری را در این مطلب برای شما بررسی کردیم تا راحت‌تر یکی را برای خرید انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا این محصولات را از برندهای معتبر و بزرگ تهیه کرده و برای سفارش آنلاین شما موجود کرده است.

 

وب گردی

    نظر شما