طارمی و شایعات نقل‌وانتقالاتی که پایان ندارد؛ از میلان تا ریاض

طارمی و شایعات نقل‌وانتقالاتی که پایان ندارد؛ از میلان تا ریاض

ستاره فوتبال ایران یکی از سوژه‌های جذاب بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود.

به گزارش 9 صبح، مهدی طارمی یکی از بهترین فصل‌های خود در دوران بازی‌اش را پشت سر گذاشت و هم در عرصه ملی و هم در عرصه باشگاهی توانست آمار و ارقام جالب‌توجهی را به نام خود ثبت کند. طارمی در پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی عملکرد چشم‌نوازی داشت و با 2 گل و یک پاس گل توانست رکوردهای تاریخی را از آن خود کند و در عرصه باشگاهی هم موفق شد فصل رویایی را در پورتو بگذراند؛ به‌طوری که  در 51 مسابقه باشگاهی در فصل اخیر، او 31 گل زد و 7 پاس گل و 7 پنالتی به‌دست آمده هم در کارنامه مهدی طارمی به چشم می‌خورد.طارمی هنوز یک فصل دیگر با باشگاه پورتو قرارداد دارد اما عملکرد خیره‌کننده او در فصل اخیر باعث شده تا نام ستاره ایرانی در حوالی چند باشگاه مطرح اروپایی مطرح شود. در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های غیررسمی درباره طرح پیشنهاد حضور مهدی طارمی در تیم منچستریونایتد و بایرن مونیخ به میان آمده بود اما به نظر می‌رسد که عزم تیم میلان ایتالیا برای جذب مهدی طارمی بیشتر است. در این میان طرح پیشنهاد حضور طارمی در فوتبال عربستان هم باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها نسبت به آینده کاری ستاره ایرانی بیش از پیش شود.

خواسته 1000 میلیاردی پورتویی‌ها

مدیران باشگاه پورتو با توجه به شرایط قراردادی مهدی طارمی به دنبال آن هستند تا نسبت به آینده طارمی تعیین‌تکلیف کنند. آن‌ها در تلاش هستند تا قرارداد ستاره ایرانی خود را تمدید کنند اما در این میان گفته می‌شود که مهدی طارمی تمایلی به تمدید قرارداد خود با پورتویی‌ها ندارد و خواهان جدایی است. این مسئله باعث شده تا مسئولان باشگاه پرتغالی به فکر فروش مهدی طارمی باشند و در شرایطی که در ابتدایی شروع به کار بازار تابستانه، بحث رضایت‌نامه 10 میلیون یورویی طارمی مطرح شده بود اما حالا گویا شرایط تغییر کرده است.پورتویی‌ها برای فروش بازیکن ایرانی خود به دنبال درآمدزایی مناسبی هستند و گفته می‌شود که آن‌ها به باشگاه‌های خواهان طارمی اعلام کرده‌اند که در صورت دریافت 18 میلیون یورو، رضایت‌نامه او را صادر می‌کنند. سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو که شایعات زیادی درباره آینده کاری او هم مطرح شد، موافق جدایی مهدی طارمی نیست اما با توجه به اینکه طارمی در پایان فصل آینده به صورت رایگان می‌تواند از جمع آبی‌پوشان جدا شود، همین مسئله باعث شده مسئولان پورتو به فکر بررسی پیشنهادات مطرح شده برای طارمی باشند.

طارمی، بمب بعدی الهلالی‌ها؟

باشگاه‌های عربستانی نقش اصلی را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه ایفا می‌کنند و در تلاش هستند تا بتوانند چهره‌های نام‌آشنا را جذب کنند. روز گذشته در شرایطی که گفته می‌شود روبن نوس به تیم بارسلونا اسپانیا خواهد پیوست، الهلالی‌ها توانستند او را هایجک کنند و با این هافبک پرتغالی به توافق رسیدند. در ادامه فعالیت نقل‌وانتقالات تیم الهلال، گفته می‌شود که مدیران باشگاه عربستانی به دنبال جذب مهدی طارمی هستند و در نقطه مقابل، طارمی سعی کرد نسبت به این شایعات واکنشی نشان ندهد و پاسخ مبهمی درباره حضورش در فوتبال عربستان داد.مسئولان باشگاه الهلال برای جذب مهدی طارمی پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به مهاجم ایرانی ارائه کرده‌اند؛ به‌طوری که گفته می‌شود آن‌ها به دنبال امضای قراردادی 5 ساله با مهاجم ایرانی هستند که مبلغ 35 میلیون یورو برای هر سال به طارمی پیشنهاد شده است. ستاره ایرانی در حالی با این پیشنهاد وسوسه‌انگیز مواجه شده که هنوز قانون منع حضور بازیکنان ایرانی در فوتبال عربستان برداشته نشده و این مسئله می‌تواند سد راه مهدی طارمی شود.رسانه‌های عربستانی روز گذشته در واکنش به خبر حضور مهدی طارمی در فوتبال عربستان، به طور ویژه این خبر را پوشش دادند و جالب آنکه یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال در توییتی اعلام کرد که  مهدی طارمی به‌زودی راهی باشگاه عربستانی خواهد شد. براساس ادعای این خبرنگار، انتقال طارمی هفته آینده انجام خواهد شد و پیشنهاد الهلال خواسته‌های پورتو را کاملا تامین می‌کند!

وب گردی

    نظر شما